Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2016 20:06 - Остерай..Х -
Автор: survakar007 Категория: Политика   
Прочетен: 9879 Коментари: 52 Гласове:
9

Последна промяна: 27.08.2016 17:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Моля, спазвайте правилата за публикуване. (блог.бг/админ)


Тагове:   Карл Маркс,


Гласувай:
11



1. theeconomist - Давай, коледарче...
19.08.2016 20:15
И пустата реклама е рожба на капитализЪма!
А основният и принцип е: нама лоша реклама...на моя бранд!!!!:-))

п.п....ще запитат някои поборници:"За това ли се борихме"? - за това!
цитирай
2. katara - Daddy ,are u crazy, or...
19.08.2016 20:40
only импотеншън ...
цитирай
3. survakar007 - Разберете се с Подводни
19.08.2016 21:05
theeconomist написа:
И пустата реклама е рожба на капитализЪма!
А основният и принцип е: нама лоша реклама...на моя бранд!!!!:-))

п.п....ще запитат някои поборници:"За това ли се борихме"? - за това!


Аз между вашата ожесточена класова борба няма да заставам.
цитирай
4. survakar007 - Благодаря за подсещането моето момиче
19.08.2016 21:10
katara написа:
only импотеншън ...


в защита на капитализъма искам само да добавя, че косматият капиталист също се труди и всяка вечер е принуден неуморно да повдига по два бели пухкави баджака високо над нивото на кревата, а за този нощен труд не му се заплаща, какво ще кажеш в твоя защита Подводни?

Сурва
цитирай
5. podvodni - Хи-хи-хи, требе яко да съм ти бръ...
19.08.2016 21:26
Хи-хи-хи, требе яко да съм ти бръкнал в марулоясния задник, та да пишеш специално за мен. Сещам се за какво иде реч и ми става адски гот.
А на теб ?
цитирай
6. theeconomist - + ти сложих, а ти така да ме натирваш...?
19.08.2016 21:29
survakar007 написа:
theeconomist написа:
И пустата реклама е рожба на капитализЪма!
А основният и принцип е: нама лоша реклама...на моя бранд!!!!:-))

п.п....ще запитат някои поборници:"За това ли се борихме"? - за това!


Аз между вашата ожесточена класова борба няма да заставам.


Чети и др. Улянов, чичка! Аз изповядвам основополагащият му, фундаментален принцип: "Дръжте се за масите..":-)))
И не е само др. Маркс, др.Енгелс и др. Сталин....
Чети и упадъчните политикономисти Адам Смит, Рикардо, Джон Мейнард Кейнс и най - вече др. Малтус!
...От всекиго според възможностите, всеки му според труда....:богатий с парите, сюрмаха с труда, момите с иглите, учений с ума...

Или както се казваше по времето на РСО / Развитото социалистическо общество / :" Все по - пълно задоволяване, на все по - нарастващите потребности":-)))

Мършав си чичка, да се състезаваш с мен в теория и практика на манипулациите и лицемерието. Ти си просто кръжочник!
И доказателство за това е, че не публикуваш снимка на оплешивелите си, но мършави бедра....:-))
Аз съм доста дебелокож и обръгнал и такива слабо подготвени дилетанти не ги включвам в ПУГ / политическата учебна година/!
Наздраве!
цитирай
7. milady - деде, многоо си мил, дано и още.. твърТ..;)))
19.08.2016 21:30
но, аз па си мисля, че €кономичното
не си вдига белите балдъри без ....€
ама,ко знам аз ...
шТе ма прощава колегата с Мер4аната..
а вотр санте !
цитирай
8. blackpredator - ми разбрал съм го капитализма чикин
19.08.2016 21:55
затова съзнавам огромната разлика между Генерал Мотърс, Генерал Електрик и Генерал Боко

а ти и останалата ентомологична сбирка в блога, изтеглете спестяванията и земете да обкръжите и изпразните немедлено сички вражи Берьозки, изкушаващи неукрепналото натовско и ЕС самосъзнание на останалите блогъри
цитирай
9. survakar007 - Радвам се, че ти става гот Подводни
19.08.2016 23:14
podvodni написа:
Хи-хи-хи, требе яко да съм ти бръкнал в марулоясния задник, та да пишеш специално за мен. Сещам се за какво иде реч и ми става адски гот.
А на теб ?


от обяснението на Черньо за Берьозките ми стана ясно, че ти може и да се уредиш да носиши куварите на Политиконоиста.

Сурва
цитирай
10. survakar007 - Благодаря за плюса, Господи сполай
19.08.2016 23:16
theeconomist написа:
+ ти сложих Наздраве!


Вие двамата с Венци преливате от християнски благодетели.
цитирай
11. survakar007 - Благодарим за пожеланието чедо
19.08.2016 23:18
milady написа:
деде, многоо си мил, дано и още.. твърТ


но както рече катара, нема веч 'потеншън', щот с години човек омеква, но дал бог език, ако видиш какъв бърборко съм ще се възхитиш, а за приказване нит евро, нито рубли искат.

Сурва
цитирай
12. survakar007 - Черньо, защо правиш глупави сравнения?
19.08.2016 23:21
blackpredator написа:
затова съзнавам огромната разлика между Генерал Мотърс, Генерал Електрик и Генерал Боко... Берьозки...


Не знам дали знаеш, но само преди неколко години Генерал Мотърс позорно фалира, а Генерал Електрик го карал на дотации от държавата и дори не плащал данъци. Генерал Борисов все още не е успял да фалира ничия държава, дотациите ги взема от външни кредитори, така че и дума за сравнеие между посочените генерали не може да става.

А Берьозките не пречат на никого, а берьозковците Черньо, а за тех - чемодан, вакзал, Россия!

Сурва
цитирай
13. milady - оххх ,деди, ша ти избия Ченето ;)))))
19.08.2016 23:27
survakar007 написа:
milady написа:
деде, многоо си мил, дано и още.. твърТ


но както рече катара, нема веч 'потеншън', щот с години човек омеква, но дал бог език, ако видиш какъв бърборко съм ще се възхитиш, а за приказване нит евро, нито рубли искат.

Сурва

цитирай
14. getmans1 - Зайби ги тези дето се фукат Сурва...
20.08.2016 00:05
Зайби ги тези дето се фукат Сурвакаре, и аз бях в чужбина и имам много снимки ма няма се изфукам с тях, Дубровник и Петербург и какво от това!?
цитирай
15. milady - Гетмънс, и аз имам,още преди Ико да си купи айфон...Е ,и?
20.08.2016 00:20
getmans1 написа:
Зайби ги тези дето се фукат Сурвакаре, и аз бях в чужбина и имам много снимки ма няма се изфукам с тях, Дубровник и Петербург и какво от това!?


и все пак, къде е Ева в пейзажа на „Рая на Бай Ганя“ ?
цитирай
16. blackpredator - да бе и аз туй викам
20.08.2016 00:29
Кадилаците ги праят в Банки, а Генерал Електрик вместо да праи двигатели за самолети,
праи метли за Юлки
цитирай
17. freeoldmen - Сурвакарче, изтръгваш ме от блаженото ми неприсъствие
20.08.2016 00:30
у блого само за да ти дам плюс!
Не защото с оправдани слюнки в устата громиш блаженопочившия Икономист
/не ме разбирайте погрешно, просто човекът си отдъхва блажено/,
но защото само ти остана от срамната пасмина, защитаваща с гръд, рамене, глас и
крехък таз неумолимото евроатлантско бъдеще на България...
Останалите 4-5 калпака/феса/ са пас и внимателно изчакват насоки от ул. "Козяк".
Щото май става интересно, и вече опорните точки не са това, което бяха...
цитирай
18. getmans1 - ....
20.08.2016 00:44
milady написа:
getmans1 написа:
Зайби ги тези дето се фукат Сурвакаре, и аз бях в чужбина и имам много снимки ма няма се изфукам с тях, Дубровник и Петербург и какво от това!?


и все пак, къде е Ева в пейзажа на „Рая на Бай Ганя“ ?


... Моята Ева е винаги с мен миличка, ако не ми вярваш питай Рустам, той горкичкият евнух ще ти обясни.
цитирай
19. milady - Гетьо, споко бе...
20.08.2016 00:59
не питам теб а Икото/ изтървал си сериала
„без Хуй в рая“
Черньо,ти май пак си ударил две Ракии вповече...
не знам за твойта булка,но има РейнбоУ ,кака ти Юлка от пр.15г
не ти понася самогона нещо ,батка !
Лекааа ..
цитирай
20. blackpredator - фанах Юлке
20.08.2016 01:19
от 15 години вместо да яхаш метлата, яхаш РейнбоУ
лупинги прайш ли
цитирай
21. theeconomist - Какви ти тук христиански добродетели....?
20.08.2016 11:07
survakar007 написа:
theeconomist написа:
+ ти сложих Наздраве!


Вие двамата с Венци преливате от християнски благодетели.


...пълен съм с лукаво лицемерие.
Спря да показваш натрупаните в дружество "Г.Кирков" фундаментални познания по Диамат и Истмат?
И си прав - да знаеш.
Аз съм толкова голяма хищна риба, че ти още преди да си си отворил устата вече хрупкаш между зъбките ми.:-))
цитирай
22. theeconomist - "Зайби" - гети, сквернословието е грях, дори на провансалски диалект!
20.08.2016 11:13
getmans1 написа:
Зайби ги тези дето се фукат Сурвакаре, и аз бях в чужбина и имам много снимки ма няма се изфукам с тях, Дубровник и Петербург и какво от това!?


Срамиш лицето на "високи позиции в националните медии"!
После, да ходиш на сезонна работа в Дубровник, да носиш куфари през активният сезон - вярно снимките не са за показване...:-)))

Виж тези от Петербург - покажи! Не всеки е удоктоен с честта да носи ибрика на Ердоган слесд срещата му с Путин. Понеже си слаб от към руски език, предполагам, че си бил аташиран към турската делегация...
цитирай
23. theeconomist - Стрино, с тия провиснали ...въпроси
20.08.2016 11:21
milady написа:
не питам теб а Икото/ изтървал си сериала
„без Хуй в рая“
Черньо,ти май пак си ударил две Ракии вповече...
не знам за твойта булка,но има РейнбоУ ,кака ти Юлка от пр.15г
не ти понася самогона нещо ,батка !
Лекааа ..


...ми се чини, че никога не си била в Рая.Пък за хуй....мисля че за това през последните 30 г. само си чувала.

Нормално е Горгона Медуза да се интересува от чуждите Еви, след като тя в живота си е срещала само Персеевци!:-)))

цитирай
24. survakar007 - Покажи снимки да гледаме де
20.08.2016 14:07
getmans1 написа:
и аз бях в чужбина и имам много снимки - Дубровник и Петербург...


Добре, че е Политикопномиста та да видя Европата, но той не знам защо все на западната и част набляга, дай да видим малко и от източната.

Сурвакар
цитирай
25. survakar007 - Може и да съм го обидил с "пухкавите баджаци"
20.08.2016 14:11
milady написа:
и все пак, къде е Ева в пейзажа на „Рая на Бай Ганя“ ?


в рая на политиконоиста може да се навъртат само Адамовци, та затова не виждаш Ева. :)

Сурва
цитирай
26. survakar007 - Черньо и ти започна като Венци
20.08.2016 14:16
blackpredator написа:
Кадилаците ги праят в Банки, а Генерал Електрик вместо да праи двигатели за самолети, праи метли за Юлки


Венци наместо Станишев, обвинява слугата му Муравей Радев, а ти зад провала на "развития социализъм" обвиняваш интелектуалния инвалид Бойко Борисов, та той е назначен от Позитано за да служи като боксова круша от недоволния пролетарий Подводни, за друго и Тиквата не става, защо се опитваш да ни пробутваш тази болшевишка измама?

Сурва
цитирай
27. survakar007 - Помоли Венци да те зведе на църква и се помоли на Господ за прошка. Обсебил те е лукавият!
20.08.2016 14:22
theeconomist написа:
...пълен съм с лукаво лицемерие и познания по Диамат и Истмат


Забелязъл съм, че чужденците могат удивително точо да синтезират сивата действителност в пре/пост комунистическа България. Понеже ние бехме свикнали, както затворника свиква с килийката си, с мизерното си битие в "развития социализъм" често тяхната оценка за Бългаия ни се виждаше нереална и понякога обидна. Преди другарете марксистко-лениниски дермагози яростно заглушаваха западните радиостанции, но след 80-те по заповед от КПСС набързо заграбиха "и сиренето и ножа", ппсавиха за управници придворните си слуги като Боко Тиквата и вече немаше за какво да се крият.

Та резултатът Политикономисте от твоя диамат/исмат с които парадираш беше точно изразен от чешкият скулптор Давид Черни, който представи България като тоалетна в проекта „Ентропа" за ЕС. Било момчето на море в социалистическата ни родина и я представило като кенеф. Все пак е постъпил добронамерено защото не го е изобразил както си беше, оплескан с редки лайна кенеф, но рожбата от постулатите на диалектическия материализъм му се видял като кенеф. Та точно от този кенеф днес си подава главата Подводни и те възхвалява, че лайната са ти много ароматни, а ти ми се хвалиш, че си би лукав. (Подводни, ти не се засягай, нищо лично, аз просто те използувам като песонаж за работничско-селският пролетариат, който беше лъган и в крайна сметка брутално изнасилен от спахиите на правешкия социализъм.)

Политикономисте ти не си лукав, напротив ти си дректен и пишеш за това което мислиш/правиш. Лукав е Венци, той е комуниста-християн и все още успява да заблуди наивници като Подводни. Ти по лукавство с бат'ти Венци не можеш да се мериш момче. На мене ти ми приличаш на разглезено детенце на партиен другар, приближен до спахиите от Татовата клика, което се хперчи пред дрипавите квартални хлапета с корекомско яйце, а като порасна с дънки Вранглер, и съм сигурен, че не ти се е налагало да обменяш валута на черно, а сега с малцово виски и се радваш, че Подводни ти се възхищава.

ПП: Хубави снимки публикуваш, дайвай още да видим, от олимпиадата ще пуснеш ли?

Сурва
цитирай
28. survakar007 - Къде се загуби бре Дъртак, започнах да се притеснявам, че си се удавил в Карибските морета!
20.08.2016 14:38
анонимен написа:
у блого само за да ти дам плюс!
Не защото с оправдани слюнки в устата громиш блаженопочившия Икономист
/не ме разбирайте погрешно, просто човекът си отдъхва блажено/,
но защото само ти остана от срамната пасмина, защитаваща с гръд, рамене, глас и
крехък таз неумолимото евроатлантско бъдеще на България...
Останалите 4-5 калпака/феса/ са пас и внимателно изчакват насоки от ул. "Козяк".
Щото май става интересно, и вече опорните точки не са това, което бяха...


Не разбирам защо ме обвиняваш, аз не веднъж съм заявявал, че съм русофил но прикрит, страх ме е от военното разузнаване на НАТО и най-вече от Европол, защото нашият вожд, Владимир Путин е обявен за неблагонадежден.

Не се кахъри за мена, вий нъ вкарвъйте в РФ поне да пием водка на воля, тогава и лекарства нема да ни трябват, че ги направиха от скъпи по-скъпи пустите му илачи, абе добре си беше при бай Тошо, ама защо САЩ ни го бутнаха комунизъма още не мога да разбера.

Може ли да ми обясниш Дъртак, защо... още съвсем мъничко ни требваше да пристъпим и ний кат Русия в комунизъмът и... една заран осъмнах гледам насам, натам, ами нема го, загубили сме се по пътят към коминизъма, добре поне че в Русия пролетариите го достигнаха заветний комунизъм та да се не притеснавам за руский человек, да му е сладка дотираната водка.

Сурва
цитирай
29. milady - бих казала ,по детински простодушен,остави го да си играе с КорекомскитеЯйца/бухаха
20.08.2016 14:39
Политикономисте ти не си лукав, напротив ти си дректен и пишеш за това което мислиш/правиш. Лукав е Венци, той е комуниста-християн и все още успява да заблуди наивници като Подводни. Ти по лукавство с бат'ти Венци не можеш да се мериш момче. На мене ти ми приличаш на разглезено детенце на партиен другар, приближен до спахиите от Татовата клика, което се хперчи пред дрипавите квартални хлапета с корекомско яйце, а като порасна с дънки Вранглер, и съм сигурен, че не ти се е налагало да обменяш валута на черно, а сега с малцово виски и се радваш, че Подводни ти се възхищава.

ПП: Хубави снимки публикуваш, дайвай още да видим, от олимпиадата ще пуснеш ли?

Сурва

Многоо сладък анализ, взе ми думата от Устата ,дед!
аз съм Джули ,със сочните Бомби...
и съм ..хетеро при това...
;)))
цитирай
30. saankii - predatorblack.blog.bg/.../2015/.../krenvirshi-za-1-ofertata-e-validna-do-00-00.14016.
20.08.2016 14:58
survakar007 написа:
milady написа:
и все пак, къде е Ева в пейзажа на „Рая на Бай Ганя“ ?


в рая на политикономиста може да се навъртат само Адамовци, та затова не виждаш Ева. :)


Сурва


за белите бедра на €конома съм писала още пр.година..
а,видя ли му фотоса на Плас Пигаль...фотки да искаш ..
точно като безработен Жиголо ,облегнат на един Ул.стълб!
луда работа,Нета не прощава на никой...
да бъдем снизходителни,Сурва !
цитирай
31. slavimirgenchev1953 - Смях се на глас.
20.08.2016 17:58
Завалиите са два вида: макар че и едните, и другите са цървули по душа ( без значение селски или пролетарски), бедните си остават душмани на капитализъмо, защото при тях битието определя съзнанието, т.е. щом си беден, значи си ляв и камуниз, требе да бориш капитализъмо (но те са и тъпанари, щото хем днес богаташи са камунизите, хем заедно с беднюгите членуват я в БКП/БСП, я в друга креатура на дугариата и ДС; другите обаче са очебодни подлеци и мръсници, които хем се фукат колко са богати, хем уж съчувстват на народо, дето мизерувал. Те прават това по законите на мафията: тъй като именно на БКП/БСП дължат богатствата си, длъжни са да плюят США, ЕС, НАТО, капитализъмо и фашизъмо и изобщо да го дават солидарни со народо, с такиви гнусляци като куш, подводни, окейчо с номера и остольнаята сволоч пролетарско-селска.
цитирай
32. survakar007 - Понятието "ляв" не означавало политическа, а сексуална ориентация :)
20.08.2016 18:20
slavimirgenchev1953 написа:
Завалиите са два вида: макар че и едните, и другите са цървули по душа


Колежката saankii ми отвори очите като уточни, че за Политикономиста полятието "ляв" означавало "лева резба", също като мултимилионера Серж Станишев. Хем капиталист, хем ляв, разбирай леворезбен.

Ти остави, но на Женския пазар, като си пазарувах чесън една жена ми каза, че Черньо който се подвизава тука като "blackpredator" отдавна не живеел в България, ами се подвизавал из дивия Запад. Гледам го вече започнал да хфали прогнилите капиталисти от Генерал Мотърс, Генерал Електрик и т.н. и да обвинява Бойко Борисов, май вече е забравил, че Борисов беше само охранител на Татовата клика и крадливите му спахии.

Не го разбирам Черньо хем взел тука да ни фали хамериканските капиталисти, хем фали олигархичните анти-капиталисти от матушката му Россия, Политикономиста и той - хем Володя Улянов му комирът, пък се перка пред пролетарина Подводни с малцови уискита.

Не го разбирам тази формна русофилската метаморфоза, такива като Черрньо и Политикономиста май не са като типични педерасти, а май са си чисти травестити. Само Венци си остана традиционалист, малко християнин, но все пак куманист... така поне разправя за пред нас де. :)

Сурва
цитирай
33. sartorium - Блогърът Ико си е снимал само краката, с надеждата никой да не разбере,
20.08.2016 18:37
че е глупак.
цитирай
34. theeconomist - Гастарбайтерът санаториум и без да се снима е ясно, че е БЕДЕН глупак.....
20.08.2016 18:46
sartorium написа:
че е глупак.


Още по унизително че е гастарбайтер на "малаките"...:-))
цитирай
35. theeconomist - Прав си сурвакарче, не си чел Малтус, но си налучкал!
20.08.2016 19:11
По неговата теория децата на богатите стават богати, а цървулите и през пет поколения си оставате цървули.
И тате беше баровец и аз съм такъв и децата ми са такива, а и децата на децата ми ще яздят вашите деца и ще им вземат такси, че си отъркват кълките в приведените им гърбове.
Къщата на дядо, на ул. Дунав в центъра имаше слугински вход и слугинско стълбище, по които са пускали и "сурвакарчетата". По правило това са били просячета, синове и дъщери на слугинчетата от провинцията - градската беднота, просещи гевречета.
Що се отнася до моята ориентация, аз съм много по - десен от всички вас, защото съм "owner" и давам работа на наемният труд, каквито сте вие.
А за резбата ми не се безпокой, от всяко нещо мога да направя пари, дори да ме шибат.
Вас хем ви шибат, хем не ви плащат - на това се казва душевен и материален курварлък.
Характерно за необразованата прослойка от на наследниците на лумпен - пролетариата е тяхната неграмотност. Би ли бил така добър да ми разясниш значението на:
"формна", "нми","ппасвиха","хперчи","комирът" ......
Просто роденият да пълзи, ще пълзи.
Вече си ми скучен, а аз правя нещо само докато се забавлявам.
Като не ти харесва "наздраве" - майната ти!:-))
цитирай
36. sartorium - Ха ха ха...
20.08.2016 19:14
Чудя се как ли блогъра Блякпредатор щеше да оправдае тъпотата на Ико и фалита на Дженеръл Мотърс, ако Бойко Борисов не съществуваше.
цитирай
37. milady - €кономичний, моля за корекция..
20.08.2016 19:26
първото поколение прави Капитала.
второто го инвестира, а
третото мутира/ и фалира ,естествено/
затова и с невъоръжено око при теб се наблюдават
психически отклонения /личностен когнитивен дисонанс. спр К.Г.Юнг
който просто е проектиран във фигурата ти на плазмодий паразит с два гЪза...Бий си два шамара..
по-добре гастарбайтер с права, отколкото заробен прилежащ слугинаж.Нали ,чичко Скрудж ?
и аз, ви казвам Наздраве !!
цитирай
38. nadzambunata - Оооооох, абе я стига с това селяндурче 'начи!
20.08.2016 19:57
Та 'начи едно балканско селяндурче отишло в сараите на едни алпийски пейзанчета, направило снимки на мариновани в нитритна сол свински пържолаци, опечени на тънка медичка на грилче за еднократна употреба тип "БАУМАКС" и тука изведнаж се появила съвестта на другата част от пролетариата (която СЪЩО, като себеподобното им селяндурче хал-хабер си нема какво е снимано) и те ти конфронтация!
Абе хора, стига с тия марксове и виени бе! Плурализмът и селфитата ви идват в повече! А може и панелата да се е понапекла!
цитирай
39. sartorium - Видяхте ли какво направихте?!
20.08.2016 20:09
Отегчихте блогъра Надзамбуната с вашите караници.
Срамувам се, че ви познавам.
цитирай
40. slavimirgenchev1953 - Икомунистчето
20.08.2016 20:18
живее в напълно измислен свят. Да го оставим да си отспи. Фукането с богатство е сигурен белег, че и да има, не е негово. Той е фигурант.
За него съм написал следното: "Фигуро тук, фигуро там."
цитирай
41. nadzambunata - Пояснявам тука
20.08.2016 20:46
sartorium написа:
Отегчихте блогъра Надзамбуната с вашите караници.
Срамувам се, че ви познавам.


Не бе, просто живея в околията, дето пейзанчето се къпало в лукс и незнам да ревем ли, да се смеем ли... А за шумът, който дигнаха тия необяснимо забележителни деяния направо ми се не мисли! Простотия отсекъде...
цитирай
42. survakar007 - Защо се нахвърли върху ни бре момче, като гладна хиена ръфаш
20.08.2016 20:49
nadzambunata написа:
Та 'начи едно балканско селяндурче .... Плурализмът и селфитата ви идват в повече! А може и панелата да се е понапекла!


Политикономисте, не са прави и много добре правиш, че даваш пари на момчетата дет работят в блога, само затова дето ми повдигнаха поста на първа страница си заслужзават децата. Дай им и бонус за 9-ти септември, за правописа прощавай, това е резултата от образователната ни система през соца.

Аз не съм чел този твой Малтус, май Дарвин е заимствал от него като е описасл "нагаждането на видовете", но тука се появи един нахалник "nadzambunata" дето изскочи от никъдето, а нито Малтус, нито Маркс, нито Улянов, нито дори речта на другаря Тодор Живков от Априлския Пленум е чел, а се прави на голем разбирач на грилове.

Айде бре тарикат, покажи да видим що е то грил, Политикономиста поне сподели с нас простолюдните блогъри некои свои преживявания та да разсеем сивотата на балканското си ежедневие, а ти какво?

Появи се ни канен, нито желан в моя блог и имаш нахалството да критикуваш, дай да видим що за скара става въпрос тука... "Плурализмът и селфитата", остави ги тез високопарни фрази, покажи ни да видим що е то първокласна скара, щото това дето показа Политикономиста на мене лично ми се вижда доста вкусно.

Айде де, всезнайкото от задБуната, покажи да видим на каква скара печеш мръвките... само не ми казвай, че си вегетарианец!

Сурва
цитирай
43. slavimirgenchev1953 - Ляв в смисъл на левичар, а не на левак, макар че що се отнася до комундетата, едното не изключва другото. ))))
20.08.2016 20:56
survakar007 написа:
slavimirgenchev1953 написа:
Завалиите са два вида: макар че и едните, и другите са цървули по душа


Колежката saankii ми отвори очите като уточни, че за Политикономиста полятието "ляв" означавало "лева резба", също като мултимилионера Серж Станишев. Хем капиталист, хем ляв, разбирай леворезбен.

Ти остави, но на Женския пазар, като си пазарувах чесън една жена ми каза, че Черньо който се подвизава тука като "blackpredator" отдавна не живеел в България, ами се подвизавал из дивия Запад. Гледам го вече започнал да хфали прогнилите капиталисти от Генерал Мотърс, Генерал Електрик и т.н. и да обвинява Бойко Борисов, май вече е забравил, че Борисов беше само охранител на Татовата клика и крадливите му спахии.

Не го разбирам Черньо хем взел тука да ни фали хамериканските капиталисти, хем фали олигархичните анти-капиталисти от матушката му Россия, Политикономиста и той - хем Володя Улянов му комирът, пък се перка пред пролетарина Подводни с малцови уискита.

Не го разбирам тази формна русофилската метаморфоза, такива като Черрньо и Политикономиста май не са като типични педерасти, а май са си чисти травестити. Само Венци си остана традиционалист, малко християнин, но все пак куманист... така поне разправя за пред нас де. :)

Сурва

цитирай
44. slavimirgenchev1953 - Комундетата си измиват кунките с Боко, щото бил комунист. ))))
20.08.2016 20:59
sartorium написа:
Чудя се как ли блогъра Блякпредатор щеше да оправдае тъпотата на Ико и фалита на Дженеръл Мотърс, ако Бойко Борисов не съществуваше.

цитирай
45. getmans1 - Щом ти се подиграваш с моите и на другите с приказките защо и те да не правят същото с твоите снимки ...
20.08.2016 23:48
theeconomist написа:
getmans1 написа:
Зайби ги тези дето се фукат Сурвакаре, и аз бях в чужбина и имам много снимки ма няма се изфукам с тях, Дубровник и Петербург и какво от това!?


Срамиш лицето на "високи позиции в националните медии"!
После, да ходиш на сезонна работа в Дубровник, да носиш куфари през активният сезон - вярно снимките не са за показване...:-)))

Виж тези от Петербург - покажи! Не всеки е удоктоен с честта да носи ибрика на Ердоган слесд срещата му с Путин. Понеже си слаб от към руски език, предполагам, че си бил аташиран към турската делегация...


... Пък си припомни и твоята приказка за „обяснението е второто нахалство“ или нещо подобно.

С една дума „кифленска работа“ е твоето във ФБ щеше да си номер едно.

Ха-ха-ха „кифлата на блога“!
цитирай
46. nadzambunata - Дзамбуната дава пояснение за неразумни юроди, които се срамят да се нарекат Българи.
21.08.2016 11:56
Неразумни юроде, "сивото балканско ежедневие" е за живеещите в панелни блокове, които винаги сте имали нужда от някой ленин, крал мас или друг формулировчик, който ви изследва с целта как да ви използва най-добре. За вас хич ми не е зор, лошото е, че покрай вас изгоряхме и ние! Вие сте доволни само и единствено когато ви е шарено и ви доят! Западният свят и особено Виена са непознати за теб и оня нещастник, дето демек бил икономист.
Сиреч, луксът е една категория, която требва и ЩЕ остане завинаги недостижима за вазе!
Трудно е да си признаеш, че си профукал много време да четеш некви "велики" прозрения, но силата да смениш курса и да се уповаваш на своята си глава и по-прости неща без снимки и шарения е ЛУКС!
Да ти подскажем, капитализмът приключи отдавна, намираме се във фазата на финансовия империализъм! Това е по ТВОИТЕ гурута и господари. А животът е само на Балканите и има други измерения, ама те не са за вазе!
Айде, сполай!
цитирай
47. survakar007 - До този от задБуната - Защо смяташ, че ние от сивите панелки не сме българи?
21.08.2016 16:52
nadzambunata написа:
Та 'начи едно балканско селяндурче отишло в сараите на едни алпийски пейзанчета... А може и панелата да се е понапекла!


Ще ти кажа защо, защото си глупав и не знаеш, че човешкото общество винаги се е вслушвало във водачи, винаги е имало водачи. Отричането на този факт говори, че ти липсва солидно образование, ако пък си се промушил през някакъв мизерен он-лайн колеж означава, че на нищо не са те научили. Запознай се с програмите на водещи университети в областта на икономиката, философията, политиката и т.н. и ще откриеш, че там се узучават водещи теоретици. За твое сведение преди "студената война" разработките на Карл Маркс са били изучавани из водещи университети на Дивия Запад, който още тогава е прилагал "финансов империализъм".

Друг е въпросът, че в окупирана от Червената Армия България до днес се провежда "финансов канибализъм" и затова като ни ръководят неуки и обезбългарени пройдохи като тебе - свинарчето Тодор Живков изобщо не беше чел, а бухалкаджията Бойко Борисов е прочел единствено за "Винету", а доколкото разбирам твоите познания се ограничават до "грилче за еднократна употреба тип "БАУМАКС"...

Светът е много по-голям от който и да е марков грил моето момче, искаш ли да се обзаложим за това - аз залагам цялата си месечна пенсия с риска да остана без лекарства, а ти?

Сурва
цитирай
48. survakar007 - До този от задБуната - ти вкарваш ли пари в България?
21.08.2016 16:54
nadzambunata написа:
Неразумни юроде, "сивото балканско ежедневие" е за живеещите в панелни блокове, които винаги сте имали нужда от някой ленин, крал мас или друг формулировчик, който ви изследва с целта как да ви използва най-добре.


Обиняваш Политикономиста, че грилът който е ползувал не бил луксозен, но това нас от панелките не ни интересува моето момче, ако накусиш продукцията от моя грил "Сурвакар" още от първата хапка ще се надрусаш от възхита, вкуса на храната не зависи от марката на грила, а от продуктите които ползуваш, също и от гриладжията.

Критикуваш Политикономиста, че не живеел в лукс - да но той за разлика от тебе създава работа на БЪЛГАРИ, на които плаща заплати и надявам се социални осигуровки, а те плащат данъци на България. От тези данъци държават отделя за пенсии и социални помощи за да могат по-възрастните като мене и тези от панелките да си купуват лекарства и хляб. За всеко капиталистическо евро, което Политикономиста е похарчил в Австтрия той е платил данък на българската държава, а не на задБуната където ти си се скрил.

Че ти си напуснал България не вини народа ни, лошото е че си станал безроден материалист, с други думи преминал си точката на невъзвръщаемост, а на нас ни липсват младите българи. Добре все още, че посещаваш български сайтове та да видиш нашето мизерно битие, но не се подигравай с нас, ако не можеш да ни помогнеш да се измъкнем от него, поне не се подигравай с хората които едва преживяват... много от нас са принудени ежедневно да претърсват кофите за боклук за да не умрат от глад, а ти ни говориш за маркови грилове - не е важно грила моето момче, а има ли какво да сложиш на него.

А ти какво опече на луксозния си грил днес? - сподели са нас от сивите балкански панелки, та и ние да се порадваме на един преуспял българин в чужбина.

Сурва
цитирай
49. nadzambunata - Накратко
23.08.2016 19:41
Ами аз на точно такава тежкарска скара от черно железо от България си печем тука, защото се стараем да не съм неразумен юрод! Докараха ми я специално!
цитирай
50. survakar007 - И аз съм на скара от черно железо
23.08.2016 23:51
nadzambunata написа:
Ами аз на точно такава тежкарска скара от черно железо от България си печем тука, защото се стараем да не съм неразумен юрод! Докараха ми я специално!


моята всеко лето я качват на Бузлуджа да си пекат туй-онуй. Давам я на заем, преди минаваха с волгите, а сега се отбиват с мерцедеси, пътем им е и най-важното, толкова години минаха и що народ се изреди да си пече на нея, но никога досега не са забравили да ми я върнат, скарата работи безотказно!

Сурвакар
цитирай
51. survakar007 - Абре ти да не ме печуркаш?
25.08.2016 19:26
nadzambunata написа:
Ами аз на точно такава тежкарска скара от черно железо ... Докараха ми я специално!


От два деня те мисля, след като са ти докарали тази скара с кави матряли я захранваш? Че то дървета там в чужбина немате, как печеш мръвките?

Не си прави тачак с мене, момче са хубави тез работи!

Сурва
цитирай
52. nadzambunata - Ами аз на точно такава тежкарска ...
28.08.2016 14:14
survakar007 написа:
nadzambunata написа:
Ами аз на точно такава тежкарска скара от черно железо ... Докараха ми я специално!


От два деня те мисля, след като са ти докарали тази скара с кави матряли я захранваш? Че то дървета там в чужбина немате, как печеш мръвките?

Не си прави тачак с мене, момче са хубави тез работи!

Сурва


На скарата печеме на бук. Отделно си палиме печки-камини също с бук. Събирам пепелта, съхранявам я на сухо и пролетеска я използвам за подхранване в градината. Вие в България изоставихте селския живот, за да ходите по гайдата на Крал Мас и ленинчо. Хубавото на Австрия се състои в това, че не е изоставила селското, а си го живее, тачи и гради върху него! Тук хората си обличат носийте и изкарват бая мангизи от такива , като икономисчето с боядисания чипс, хахахааааааааа...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: survakar007
Категория: Рецепти
Прочетен: 310351
Постинги: 310
Коментари: 955
Гласове: 308
Архив