Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2015 19:02 - "Мумият
Автор: survakar007 Категория: Политика   
Прочетен: 882 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 19.07.2015 19:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мумията на вожда Ленин пророчество - погребана през 2017



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. balebalev - Изглежда ми доста извратено да х...
20.04.2015 19:14
Изглежда ми доста извратено да ходиш, да гледаш мъртви хора, пълни с набухватели.
цитирай
2. getmans1 - Любимия лаф на Куш, "Ще изколим всички до един", ...
20.04.2015 19:51
... Тоя гаче ще да е преродения Български Ленин, толкова му се коли, беси и убива?!
цитирай
3. vencivaleri1951 - Това, че си глупак , не се нуждае от обяснение
21.04.2015 02:01
Споменаваш ме няколко пъти в постинга си и щом го правиш ще обясня защо лъжеш

-"Мумията с шинел" Да, била е такава на Сталин, но отдавна не е в мавзолея-от 20 и конгрес на КПСС- Ленин е с костюм. Не зная дали костюмът му е великолепен пиар, или придържане към автентичността , но лично мен което ме порази бе едното различно копче на сакото. Когато видях за пръв път това различно копче/ влизал съм в мавзолея три пъти/ замръзнах и ми идеще да потъна в земята от срам. Пред мен мумифициран/не по своя воля/ в саркофаг лежеше едса от най великите личности в света, пръв в най голямата по територия страна в света в костюм от евтин шевиот, с пришито различно копче на сакото." Замръзнах от срам" защото кацнах в Москва с полет от Милано където се " бях "напудрил" с модни парцалки от разпродажби и чаках в "Златоглавата" връзка с Ленинград. Мумията на Ленин лично на мен ми подейства отрезвяващо върху суетата ми
-Глоглав , пет часа на опашка посред зима в Москва е " мисия невъзможна" и бълнувания на лъжец или болен.
Известно е , че в непокрита част от човешкото тяло в покой при температура-15 градуса кръвоносната система замръзва след двадесетина минути. Именно поради " желиране" на кръвта в главни кръвоносни съдове в главата се явява тъй наречената "бяла смърт"-просто заспиваш и не се събуждаш. Тоест 5 часа на опашка през зимата в Москва е пълен абсурд. Просто лъжеш

-Да градът е Санкт Петербург , но е в Ленинградска област:)

-Служебно дестинация в Москва може да ти се случи само ако има там организирано състезание на идиоти
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: survakar007
Категория: Рецепти
Прочетен: 310983
Постинги: 310
Коментари: 955
Гласове: 308
Архив