Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2015 20:19 - За вълка и кожата
Автор: survakar007 Категория: Политика   
Прочетен: 1201 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 19.07.2015 19:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Гласувай:
1



1. valentor - питака
23.02.2015 20:54
Питам /щото ловенето няма как да е монопол,нали?/:Кога /ддммгг/ русия е капитулирала пред България?
цитирай
2. getmans1 - До някъде си прав, ...
23.02.2015 21:06
... някъде даже много прав, но истината е в „матряла“ наистина и природата, нашата майка трябва да се пречисти, за което трябва време и определено количество жабета за изручване.
цитирай
3. valentor - Точен отговор. От тук сЪ чудя дали ...
23.02.2015 21:16
Точен отговор.
От тук сЪ чудя дали 03.03. не е посветен на събитието от 1918г., а не на 1878-щото последното по "стар стил" е на друга дата , а първото е по "нов стил" , нали ?
И щото съм нагъл /нали съм кадрови офицер от сигурността=ДС/ да питам пак:
Кой е проектантЪт на КомунизъмЪ
цитирай
4. valentor - Ех, survakar007-че, Изневери на ...
24.02.2015 09:26
Ех , survakar007-че,
Изневери на надеждите ми . Уж заявяваш ,че топки ще печеш, че ще дереш , черепче, кожички.. . И аз , с цялата си простотия , сЪ НАДЯВАХ . Ато ,ей на, аз да се САМОЗАДОВОЛЯВАМ мЪ изоставяш . Е ? Как да ти се вярва,приятелю?
Щом ме оставяш на моята си преценка-така и ще постъпя, както реша АЗ . Тук има пълно тъждество на вижданията ни.
Мнението ми , е че нищо не си разбрал за социалната операция /проект/ с проявлението “комунизЪм”. АмЪ да тЪ успокоя- не си единствен . Уж шЪ го борите пък не знаете кой го е създал , и защо (социалните теРоРетици са литературни негри,приятелю). Даже не допускате,че е “проект”. За такива “борци” фантомът,който виждате е самодостатъченсампосебеси. Виждате мистификацията и викате “вълк,вълк..” . амЪ кво да ви правя-толкова си можете.
Аре успехи в борбата, амЪ и да се поограмотите че разсмивате.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: survakar007
Категория: Рецепти
Прочетен: 311460
Постинги: 310
Коментари: 955
Гласове: 308
Архив