Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2015 03:16 - Окупацията от 1944 г.
Автор: survakar007 Категория: Политика   
Прочетен: 3828 Коментари: 22 Гласове:
1

Последна промяна: 19.07.2015 19:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. 1997 - Като си спомня
20.02.2015 11:22
Като си спомня склонността към параноя у survakar007, който се вживя, че някой му трие ценните реплики си мисля, че и другите текстове не са съвсем адекватни. То обърканото съзнание възприема ВСИЧКО малко изкривено.
цитирай
2. bgman13 - цитат:"Установената тогава ...
20.02.2015 12:25
цитат:"Установената тогава практика се прилага и от началото на 50-те до края на 80-те години – всички т.н. съветски специалисти са на пълна валутна издръжка от българска страна. Издръжката на съветските окупационни войски е изключително тежко натоварване за българския бюджет, тя значително надхвърля наложените на България следвоенни репарации."

Ти виждал ли си жив руски солдат по българските земи, през седемдесетте и осемдесетте години? Че аз не съм. Даже не знам, как изглежда.
цитирай
3. bgman13 - Да виждал съм и то много, войници и ...
20.02.2015 15:39
анонимен написа:
Да виждал съм и то много, войници и офицери, а ченгетата им от КГБ и останалите служби идваха цивилни.



Къде и кога по-точно си виждал? Опиши ги колко са били, какво са правили? На живо ли си ги виждал? Да не е било по телвеизията? Ченгетата им от КГБ, как ги разпознаваше?
цитирай
4. bgman13 - Та отново да запитам "...
20.02.2015 15:48
анонимен написа:


Та отново да запитам ""Заем за свободата" - какво според вас означава и за каква "свобода" става въпрос?


Не е имало никакъв заем. Нещо си сънувал изглежда. Доколкото имам спомен, България изплаща всичките си задължения през 60те години, към запада, а не към Русия. И за първи път в своята история след освобождението се оказва че няма никавъв външен дълг. По-късно през осемдесетте, перестройчиците ни закопават, за да подготвят това с което ни удариха след 89та.
Руснаците ни даваха суровини без пари. Единственото за което можеш да претендираш е че дедо ти Тодър се целуваше по устата с Брежнев на публично място. Изглежда, че за просперитета на България беше готов на всичко. Ама това си е лично негов проблем, тогава не ни задължаваха всички да ставаме педераси като сега, за тоя що духа.
цитирай
5. bgman13 - "Заема на свободата" е ...
20.02.2015 19:36
survakar007 написа:
"Заема на свободата" е вътрешен заем от 1945 г. и е в размер на 24 млрд. лева. По силата на наредбата закон българските граждани, фондации и фондове са задължени да закупят голям брой облигации. По този начин по-голямата част от тях влагат почти целия си капитал внего.
През 1944 г. съветски генерал, придружен от войници нахлули в БНБ опразнили трезорите и ги натоварили на 8 вагона за Москва, по-голямата част от архивата българска също е закарана там. Завлачването на български суровини и готова продукция от руските блядове е в огромни количества, те дори принуждават бългрското правителство да им заплати всички дялови участия на немски фирми в български предприятия.

Тия работи не знам дали са били точно така, а ти си недостоверен източник на информация, та да се силиш да ги уточнояваш - знаеш ли колко хора, като мене са живяли през комунизма и не са виждали на живо руски войник? На всичките тия им е ясно, колко пари чиниш. Ако има нещо да е сигурно около времето на 44 и 45 година, това е че България е била противник на СССР до 44та, че СССР е дал най-много жертви през втората световна и естествено при това положение, едва ли може да очакваме, че отношението към България ще е като към ни лук яла, ни лук мирисала. За сравнение обаче, твоите приятелчета англо-американците бомбардираха някои градове на България и изтребиха десетина хиляди мирни граждани. Така че сравнявай, или по-точно упражнявай се да сравняваш, защото скоро не те виждам да успееш да се нучиш да сравняваш правилно.
Освен това, ако има някой който е искал да затрие България напълно, като я разпарчетоса между съседите, това е бил Чърчил. Доколкото знам, Георги Димитров е бил фактор и е успял да не допусне това да стане. Изглежда че е имал и подкрепата на СССР. И ако има нещо, което трябва да се има като едно на ум, това е че и СССР и Запада се управлява от една имперска наднационална власт, а Сталин, и другите артисти са техни марионетки. Май Сталин е бил най-малката марионетка
цитирай
6. schumpov - През 1963г. гостувах на семейство ...
20.02.2015 19:44
През 1963г. гостувах на семейство живеещо на ул. Лозенец в кв. Лозенец София. Възрастните хара бяха около седемдесет годишни. Там наблизо до трамвайната линия имаше военно поделение с ограда от цеви на пушки. Попитах и ми бе разказано и за цевите и за поделението. Вратата на поделението била от ковано желязо. След като руските войници изнесли с камиони цялото обрудване, накрая откачили и вратата от ковано желязо.
цитирай
7. bgman13 - През 1963г. гостувах на семейство ...
20.02.2015 20:42
schumpov написа:
През 1963г. гостувах на семейство живеещо на ул. Лозенец в кв. Лозенец София. Възрастните хара бяха около седемдесет годишни. Там наблизо до трамвайната линия имаше военно поделение с ограда от цеви на пушки. Попитах и ми бе разказано и за цевите и за поделението. Вратата на поделението била от ковано желязо. След като руските войници изнесли с камиони цялото обрудване, накрая откачили и вратата от ковано желязо.


Разказаха ли ти и за англо-американските бомбардировки над София? В сравнение с тях това са си направо глупости. Между другото, нали не мислиш сериозно че в разгара на Втората световна, основната сила, дето е изнесла войната срещу Хитлер няма да използва ресурси, които са й жизнено необходими за предстоящите сражения (които са взели живота на милиони руски войници), понеже има някакви скрупули, които са нещо естествено, но в мирно време за такива дето не са виждали война и си нямат и хабер понятие от война. И поради тая причина, така като гледам как е тръганало, скоро ще си припомним - явно си е належащо, периодично, да минаваме на опреснителни курсове по тоя въпрос.
цитирай
8. bgman13 - На мен също едни възрастни хора са ми ...
20.02.2015 20:44
На мен също едни възрастни хора са ми разказвали, как по време на бомбардировките, къщата им, която се намира в района на Лъвов мост се е клатела обаче е оцеляла. Е други къщи не са имали тоя късмет. Но това са подробности, нали така?
цитирай
9. bgman13 - Аз не говоря за Вовка Путин - ако се е ...
21.02.2015 05:59
Аз не говоря за Вовка Путин - ако се е случвало да го споменавам, то е защото някой като тебе сега ми го завира в темата. А и за Русия много рядко говоря. Поразгледай ми блога така и виж за какво се боря.

По въпроса за Втората световна - най-пострадалият народ е руският, украинският и белоруският. Тези са платили най-много. България е платила относително малко. Не знам какво са взели руснаците, докато са били тука през 44та и след това. Сигурно са взели нещо - ама това се случва винаги, когато чужда войска влезе в една държава. Да не мислиш, че Наполеон, по време на похода си до Египет, не е обрал каквото е могъл? А какво направиха американците, след като разрушиха Ирак - обраха музея.
Какво обаче точно са взели руснаците от България през 44та ти не си компетентен да кажеш. Ти си тоя, който се мята в страни от темата и още не си ми казал, къде си виждал руски солдат (един единствен) през седемдесетте и осемдесетте години. Разкажи ни от първа ръка нещо като очевидец!

Суровини руснаците по времето на соца от България не са крали - нещо повече те ни даваха. Не само суровини ни даваха, има най-малко една корабостроителница, която е построена от СССР и е подарена на България след това. Не, не е само една, просто в момента само за нея се сещам. Говориш големи глупости, що не идеш некъде, да се преквалифицираш? Вземи та изкарай поне една аспирантура и тогава ела пак да се пробаш да бъдеш медиен магнат!
цитирай
10. jelezov - Явно имаме работа с психично болен ...
21.02.2015 09:58
Явно имаме работа с психично болен човек.
цитирай
11. schumpov - Като съм започнал с глупости ще п...
21.02.2015 18:07
Като съм започнал с глупости ще продължа пак с тях. Та онзи стар софиянец, очевидец на окупационния руски грабеж, искаше да каже , че победителите от 1СВ разоръжиха България, но оставиха цевите от пушките за ограда на поделението, а руските окупатори задигнаха всичко. Това са дребни подробности за които не си заслужава да се говори в сравнение с благоденствието и свободата с която ни дариха двойните освободители .
цитирай
12. schumpov - Сетих се нещо за суровините. Чичо ми ...
21.02.2015 18:19
Сетих се нещо за суровините. Чичо ми бе изратен да отбива военната си служба в мина Бухово. Руснаците не са крали рудата, те смятат че си е тяхна. България им я подарява, ние просто няма какво да я правим. И жп вагоните не са откраднали , нито пък златния резерв.
цитирай
13. bgman13 - Като съм започнал с глупости ще п...
21.02.2015 19:40
schumpov написа:
Като съм започнал с глупости ще продължа пак с тях. Та онзи стар софиянец, очевидец на окупационния руски грабеж, искаше да каже , че победителите от 1СВ разоръжиха България, но оставиха цевите от пушките за ограда на поделението, а руските окупатори задигнаха всичко.


Ясно разбрах - през комунизма, България не е имала армия, още по-малко пък тя е била въоръжена. Даже цеви на пушките не е имало.
цитирай
14. bgman13 - Да ти напомня темата на поста: ...
21.02.2015 19:47
survakar007 написа:
Да ти напомня темата на поста:
Става дума за издръжката на руските мародери в България през периода 44-47 г. (официално 2СВ приключва през 45 г.)


Да разбирам ли че вече си се вразумил и си престанал да твърдиш, че си виждал руски солдата на живо в България през седемдесетте и осемдесетте години?


цитирай
15. bgman13 - не само че съм виждал, но съм работил ...
22.02.2015 10:27
анонимен написа:
не само че съм виждал, но съм работил с тях през 70-те и 80-те години, но ти настоятелно искаш да ти кажа имената и чина им в службите.


Не искам да ми казваш имената и чина им в службите и това всеки може да го види, като прегледа отговорите ми по-нагоре. Искам да ми кажеш кога си работил с тях и къде - кое поделение, в кой град и през коя година.
цитирай
16. 1997 - Тези и онези
22.02.2015 16:21
Речникът и отношението на survakar007 ясно сочи, че антикомунистите са много по- лоши от комунистите, ако трябва да се избира.

Разумът не трябва да отстъпи пред уличната смрад, иначе кафявите ризи ще ограничат цели страни с бодлива тел.

... единствено ме успокоява тъпотата, но когато е съпроводена с наглост става много по- страшна
цитирай
17. bgman13 - искаш ли да знаеш за личните им пр...
22.02.2015 20:36
анонимен написа:
искаш ли да знаеш за личните им принадлежности, за семействата, а снимки искаш ли да постна?


Защо си мисля че с тоя отговор вече става съвсем, ама съвсем очевидно за всеки, че ти се мяташ в страни от темата, която сам си задал, и която подържаш, като неколкократно потвърди, че си виждал руски солдати на живо през седемдесетта и осемдесетте в България? Ще отговориш ли на спорния въпрос или няма да отговориш? Искам да ми кажеш в кое поделение и в кой град и през коя година? Нищо друго. След като ми кажеш, каквото те питам, аз ще се свържа с някой, който е бил в тоя град или живее в него, или е служил в това поделение. Защото мисля си, ако е имало руски войски в България през тоя период, трябва и някой друг да ги е виждал, нали така? В края на краищата, руските войски не са игла в купа сено, бе пич!
цитирай
18. bgman13 - Нали не ми се сърдиш, че така те сг...
22.02.2015 20:39
Нали не ми се сърдиш, че така те сгащих? То е за твое добро - за да се научиш, че не е желателно да говориш прекалено големи глупости.
цитирай
19. bgman13 - През 70-те и 80-те идваха руски с...
23.02.2015 16:15
анонимен написа:
През 70-те и 80-те идваха руски специалисти за да обучение, инсталациия/модификация на специални установки/техника, и потенциалното им обслужване при ситуация. Бяха разквартировани в големите градове близо до щаба на армиите като става въпрос за групи специалисти, а не армии.


И откога взе да не става въпрос за армии? Я гледай тука, какво си казал:

"Установената тогава практика се прилага и от началото на 50-те до края на 80-те години – всички т.н. съветски специалисти са на пълна валутна издръжка от българска страна. Издръжката на съветските окупационни войски е изключително тежко натоварване за българския бюджет, тя значително надхвърля наложените на България следвоенни репарации."

"Да виждал съм и то много, войници и офицери, а ченгетата им от КГБ и останалите служби идваха цивилни."

За аспирантурата те избазиках и не съм намеквал че имам. Обаче след като продължаваш да не си конкретен, и след като обърна листа вместо за руски солдати, които каза че лично си виждал, да ми говориш за руски специалисти разквартировани по всички големи градове, и след като стана въпрос за моето образовиание, искам да ти кажа, че в единадесети клас съм изкарал УПК на първите машини за производство на пластмасова дограма, които току-що бяха монтирани в един берковски завод, под вещото ръководство на едни австриийски специалисти. Става въпрос за времето на комунизма. Т.е. ако съм виждал чужди специалисти на живо, това са били австрийци, а не руснаци.

Специалисти обаче може да е имало всякакви - вкл. руски, австрийски, японски и не знам какви си още. Но ставаше въпрос за окупационна армия в България бе пич. Ти имаш ли си понятие, как изглежда окупационната армия. Това са подразделения с униформи, които се движат под строй, когато излизат отпуска са на групи и влизат в цивилните заведения, напиват се и понякога се случва и да ги бият, понеже са много отворени - както ги биха в дискотеката на Лечков. Ако не си виждал, иди да видиш сегашните американски бази!
цитирай
20. bgman13 - Ако беше добър разветчик, щеше да ...
24.02.2015 09:44
Ако беше добър разветчик, щеше да знаеш, че за доказателства в един публичен форум не могат да служат личните ти разговори на четири очи с агента на ЦРУ, с шефа на ЦРУ или с Барак Обама. Още повече, ако тези срещи не са били съобщени по телевизията.
Ти някога си бил някъде, говорил си с някой, дето може да те е излъгъл нещо. Това нас може и да ни заинтересува, ако ни дадеш обаче доказателства, че си сериозен източник със съдържателно минало и най-вече че не си патологичен лъжец. Но за да стигнеш до това завидно обществено положение, когато ние тук в тоя форум ще ти се доверявяме, ти трябва да градиш аргументацията върху неща, които са добре известни на аудиторията. Сфащаш ли?
цитирай
21. bgman13 - Вие в този форум се доверявате на ...
24.02.2015 16:29
анонимен написа:
Вие в този форум се доверявате на каквото и да ви изсипят от блог.бг, предимно преводи от руски сайтове, ако съдя по броя "прочетени".


Първо, аз не съм вие. Второ, ти си тоя, дето се доверява, на тоя дето брои гласовете. Аз не се интересувам изобщо от броя "прочетени".

анонимен написа:
Аз пиша за да си кажа какво ми е на душата и какво мисля според това което съм прочел и преживял, дали някой тук ще ми повярва или не това не е важно.


Еми пиши си вкъщи на комютъра тогава - интернет за тая работа не ти трябва!

цитирай
22. bgman13 - Аааа, трябва ми той, трябва, за да ...
25.02.2015 07:45
survakar007 написа:
Аааа, трябва ми той, трябва, за да ръчкам червения задник на рубладжийски псета като теб


Аз за рубладжийски НПО-та не съм чул. Чул съм са доларджийски. А и не само аз - хората в България знаят, че доларите са много и циркулират усилено и в България. Ти си говори, че не е така. На мене не ми пречиш. Можеш също така, да продължаваш все така успешно да изпадаш в противоречие и да не забелязваш, като ти обръщам внимание. Не знам само, дали в очите на тоя дето ти подхвърля доларови кокалчета, изглеждаш като добро куче, което добре джавка по интернет или вече мисли да престане да се набутва с тебе и да си потърси друго?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: survakar007
Категория: Рецепти
Прочетен: 310875
Постинги: 310
Коментари: 955
Гласове: 308
Архив